Στον αντιποδα..

Προσωπικα ειχα ξεχασει πώς είναι να κοιτάς τα αστερια αλλα οχι και πώς ειναι να κοιμάσαι χωρίς φοβο με τα παραθυρα ανοιχτα.Κοιτώντας τον απέραντο νυχτερινό ουρανό να απλώνεται πανω απο τις κορυφές των Άνδεων.Μετά εφυγα.. Ο πατέρας μου δεν ειχε καν αυτοκίνητο ,ενα σαραβαλιασμένο του θείου μου νοικιάζαμε για να παμε στο Iguazú και αυτο με το ζορι έβγαζε τα 55 χιλιομετρα μέχρι εκεί. Με έφαγαν τα ευρωπαϊκά μεγαλεία και οι υποτροφίες.Οχι δεν ήμουν σπασικλακι απλα ήθελα μια διαφορετική ζωή.Και απο τους καταρρακτες βρέθηκα στας Εβρώπας να μονολογω μπροστα στην οθόνη ή να παλευω με τα φραγκοδίφραγκα..
Απο την αλλη δεν θα ειχα τις αναθεματισμενες γνώσεις που έχω εαν δεν ειχα φύγει.Κατάρα ή ευλογία.Ουτε καν το ψαχνω οσο ειμαι ζωντανη να δω και αυτην την ημερα.

Με έπιασε να βρω ή να αποκαλύψω ολες τις διασυνδέσεις κατα τόπους με τα πετρελαϊκά συμφεροντα,άπτεται της πρώην μου ιδιοτητας.Δεν μου βγαίνει και σε καλό.Ή θα φάω το κεφάλι μου ή στην καλύτερη,θα μου κλεισουν τον λογαριασμο.Απο αυτά φεύγεις μονο με συμφωνίες κι εγω τις παραβιάζω αυτη τη στιγμή που γραφω.Αλλα δε βαριέσαι..Για τί ζούμε; Για να το βαζουμε στα πόδια όπως οι περισσοτεροι,μπα δεν είναι για μένα..

Το μονο που θα ήθελα θα ηταν τα παιδιά μου να μεγαλώσουν χωρίς φόβο και κατεβασμένα στόρια,ίσως με κάποιο όνειρο να έχουν τα βράδυα για την επόμενη μέρα.. ενα ποδηλατο,ενα παιχνίδι.. που να μπορεί η μαμά να το αγοράσει..
Ξέρω πολυ καλα τον δρομο στη βολή.. παντρεύεσαι ή ξαναπαντρευσαι και ολα καλα..ή σχεδον καλά.Ξεχνάς τα ιδανικά σου για να μαγειρέψεις ή να σκουπισεις.. αλλα

τα δικά μου ειναι αλλιως μεγαλωμένα.. ειναι ψημένα στα σκατα της ζωης απο τωρα.. δεν βοήθησε και η δουλειά μου.. δεν είμαι η τυπική μαμά ουτε αυτά τα κλασικά μωρα της Α δημοτικου..Απαιτουν απο εμένα να δωσω κατι περισσοτερο απο ενα παιχνιδι..Απαιτουν απο εμενα κατι καλυτερο για να γίνουν κι αυτά καλυτερα..Κι αυτά ποτε δεν θα γίνουν καλύτεροι άνθρωποι αν εγω δεν κανω κατι..Ισως καποια μερα να χαρουν τον ανοιχτο ουρανο..Ισως

One response to “Στον αντιποδα..

  1. Πραγμάτικα καταπληκτική δουλειά με τα πετρέλαια.Και να σε κατεβάσουν θα ανοίξεις άλλο λογαριασμό.Συνέχισε…

Leave a Reply

