Τα παιδιά σας βλέπουν τηλεόραση;

Πρέπει να ομολογήσω οτι η ζωή μου παραείναι κουραστική,ολη μερα δουλειά,τα παιδιά να φωναζουν βάλε μαγείρεμα σκούπισμα,βόλτα τους σκύλους κι όλα αυτά που διαβάζω για την κατάσταση παγκοσμίως,κάπου κουραζομαι κι εγώ και θέλω ενα μισάωρο να διαβάσω, να ξεκουραστώ να ζωγραφίσω να κάνω κατι βρε αδερφέ..δεν δικαιολογούμαι το αντίθετο.Πολλες φορές το απόγευμα βλέπω με τα παιδιά μου τις αγαπημένες τους εκπομπές.. πιτσιρίκια είναι ,τους αρέσει ο Fan Boy & Chum Chum, ο Σφουγγαρακης που μου γυρνάει το στομάχι και η Φαρμα

Κάθομαι λοιπόν κι εγω μαζι τους αφού δεν βλέπω τηλεόραση ούτε να με πληρώσουν,αντε τα παιδικά ,αντε βαρειά καμμια ταινία οταν λείπουν στη γιαγιά.. αντε κανένα ποδόσφαιρο..ΒΑΡΕΙΑ ολα αυτα.. συνήθως κατεβάζω τραγουδια ή γράφω στους ιστότοπους μου ή ζωγραφίζω εαν εχω υλικά..

Προχθές το απόγευμα με είχε χτυπησει η ζέστη κάθησα λοιπον να δω τον Φαν Μπόι (sic)

Ω τί έκπληξη!

Ο ήρωας εν λόγω ειχε κερδίσει ενα ραβδί φαραώ με ολους τους συμβολισμούς κι εγω να μη μπορώ να κανω rewind ή να μην εχω καμερα!
Την πλάκα μου;;;;
Ναι!

Τι το μάτι του Ρα θέλετε,τι τις πληγες του Φαραώ τι διαφορα illuminati σύμβολα,ολα μαζί σε ένα επεισοδιο κι εγώ να εχω μείνει παγωτο.

Δεν το βρήκα στον Σωλήνα αλλα θα το ψαξω στο επισημο σάιτ του καναλιου,ναι για το Nickelodeon μιλώ.Οταν τα παιδικα σόου μετατρέπονται σε εργαλείο δηλητηρίασης των αγνων μυαλων.Κρίμα που φταίμε κι εμείς οι γονείς.
Εγώ μεγάλωσα χωρίς τηλεόραση και δεν έχασα και κατι σημαντικό,ακόμη ζω χωρίς τηλεόραση,εχω μία ξεχασμενη των 19 ιντσων,και να θέλετε να βρειτε τωρα δεν πουλάν τέτοιες.. ΑΡΝΟΥΜΑΙ να πάρω home cinema ούτε τα παιδιά το θέλουν.. μια χαρά βολευόμαστε με τουτη,μονο στα ηχοσύνολα δεν τσιγγουνεύομαι..

Λοιπον για να μη ξεχνιέμαι,γαμωτο η ξεκούραση της χωρισμένης μαμάς κοστίζει στην ψυχική ηρεμία των παιδιών.. και τα φέρνει σε επαφή με ό,τι ακριβως μας καταστρέφει.

Ψαχνω να το βρω στο nickelodeon.gr αλλα θα μου πάρει αρκετη ωρα,δεν τα ταξινομούν με σειρά προβολής. Πάντως το σίγουρο ειναι οτι προβλήθηκε και στις 23/6 και εχθες 24/6 στις 18.10 το απόγευμα.

Αυτα. Τα μάτια σας δεκατέσσερα. Ετυχε να το προσέξω ειλικρινά σας μιλώ. Ούτε παιδικό κανάλι δεν μπορείς να εμπιστευθείς.. η ΝΤΠ γραφει σε  Tabula Rasa

Leave a Reply

