Κούραση…….

Κουράστηκα να διαβάζω και να γράφω .Κουράστηκα να μαθαίνω κονσερβοποιημένα νέα.

Βασικά κουράστηκα να σπαταλώ τη ζωή μου πάνω απο λερωμένα με στάχτη πληκτρολόγια και λεκέδες απο καφέ.

Βαρέθηκα να χάνω την ελπίδα κάθε φορα που έρχεται μια “έκτακτη είδηση¨στην αλληλογραφία μου.

Ακόμη και το μυαλό μου κουράστηκε να δουλεύει και να παράγει ιδέες απατηλής απόχρωσης.

Η μόνη μου γιατρειά,να ξαναπιάσω τον καμβά και να δημιουργήσω με ό,τι μου έχει απομείνει απο υλικά.. δεν μας στέλνουν,δεν μας στέλνουν βλέπεις..

Να ξεφύγω και απο την τάχα ερωτική μέγγενη εκ βορρά μήπως και ξαναφτιάξω τη σακατεμένη μου ζωή απαλλαγμένη απο μίση και απο την τρομοκρατία που επιβάλλουν τα παλιά πάθη.

Ίσως να ξαναδιαβάσω τη Βαμβουνάκη.Να δώ λιγο φώς μυριζοντας τις σελίδες παλιού βιβλίου.

Ισως και να περάσω και εκατό χρόνια μοναξιάς προσπαθώντας να αποφύγω τον έρωτα στα χρόνια της χολέρας που πέρασαν οι θλιμμένες πουτάνες της ζωής μας αλλά ζώ για να το διηγούμαι.. Αγαπημένος διαχρονικός μυροβόλος και πληθωρικός Μάρκες

Ίσως περάσω και απο τον καθεδρικό για μια συζήτηση σχετικά με το πώς πήραμε την κάτω βόλτα.. Γιόσα ο πολυλατρεμένος εραστης μου κλεισμένος στις σελίδες του τυπογραφείου.. χάρτινο εξώφυλλο,στην τελευταία σελίδα η τιμή σε δραχμές..

Έρωτας η τέχνη.
Άτεχνος ο έρωτας πλεον.

3 responses to “Κούραση…….

  1. Καταλαβαίνω απόλυτα τα …εκατό χρόνια μοναξιάς που λες αλλά πρέπει να σου πω ότι είναι ιδιαίτερα ”διασκεδαστικός” ο τρόπος που το περιγράφεις! Το καλύτερο όμως είναι ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας…!!! Διάβασα κάτι που ίσως σου φτιάξει και εσένα λίγο τη διάθεση…”τώρα που έφτιαξε ο καιρός , χαλάει ο κόσμος”.
    Θα τον βρούμε τον δρόμο μας…
    😉

Leave a Reply

