Πού πήγαν τα λεφτά μου;;

Διάβαζα ενα άρθρο πολυ αξιόλογο σε ελληνικό ιστότοπο και ξαφνικά συνειδητοποίησα πόσο μίσος έχει συσσωρευθεί μέσα μου εναντίον των πάντων.
Όχι μόνο για τους γνωστούς υπαίτιους,όχι μόνο για εμένα την ίδια- ναι μισώ ακόμη και τον εαυτό μου γιατί δεν πρόβλεψα καλά ώστε να προστατεύσω την οικογένειά μου απο την επέλαση των Ούνων.Έπεσα εντελώς έξω.

Βγαίνει το μίσος όταν μιλώ με τον πρώην σύντροφό μου σε οποιοδήποτε διαδικτυακό μέσο ή στο τηλέφωνο.Δεν μπορώ να το αποφύγω όταν,δικαιολογημένα,σαν γονιός μου αναφέρει διάφορα επιτεύγματα του δικού του παιδιού,αυτομάτως αναλογίζομαι πόσα στερούνται τα δικά μου παιδιά και παίρνω θέση άμυνας- και φυσικά,η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση.

Παρένθεση: Πλήρωσα σήμερα 50 ευρω το εμβόλιο του μικρού μου( τελευταίο κουτι παρακαλώ,άγνωστο εαν θα έρθουν άλλα),30 ευρώ την παιδίατρο,30 τον οφθαλμίατρο ,οδοντίατρο και καρδιολόγο για να τον εγγράψω στην πρώτη δημοτικού ενος αμφίβολου συστήματος παιδείας.Με δημοτικά που υπολειτουργούν,που δεν έχουν τα στοιχειώδη μέσα εκπαιδευσης αφου πια δεν χρηατοδοτούνται,που παρακαλούν τους γονείς για κόλλες Α4 που δεν υπάρχουν βιβλία και τα βγάζουμε εμείς οι ίδιοι φωτοτυπίες..

Για να εντάξω τον μικρό σε αυτό το εκπαιδευτικό σύστημα πλήρωσα εως τώρα 170 ευρω.Συν τη βενζίνη για να πάρω απο το Δήμο το πιστοποιητικό οικογενειακής καταστασης.Για να γραφτεί σε σχολείο που ούτε που ξέρουν οι δάσκαλοι εάν θα υπάρχει τον Σεπτέμβριο.Ούτε πώς θα λειτουργεί.

Και μου ανάβουν τα λαμπάκια όταν ο κύριος απο την Ινγκλατέρρα ( και καλά κάνει βέβαια) περηφανεύεται για το δικό του παιδί,ναι οκ,αλλά εκείνο έχει τις παροχές,τα δικά μου όχι.Έχει ένα σπίτι και κοινωνικές παροχές,τα δικά μου κινδυνεύουν να μείνουν άστεγα και να μην έχουν περίθαλψη και φάρμακα,εαν τα χρειαστούν.. εκείνο έχει διδακτική ύλη,τα δικά μου κόπιες.

Λογικά αμυνόμενη κι εγώ,και διαολοστέλνοντας τους πάντες που πλουτίζουν και ζούν καλά στις πλάτες των δικών μας παιδιών,τον διαολόστειλα κι αυτόν.Καθόλου κομψά,το ομολογώ. Το ξεκαθάρισα μάλιστα : Δεν σε αντέχω γιατι η χώρα σου με βγάζει κλέφτρα και ψεύτρα για να ζείς εσύ καλά εις βάρος μου.

Μας το έσπειραν για τα καλά το μίσος και τον εθνικισμό.Και άνθισε μέσα μου,δεν το κρύβω.. Δέν νομίζω οτι λέγονταν τα ίδια για τους συμπατριώτες μου τους Αργεντίνους..Μας χτυπούν ανελέητα με αποτέλεσμα να το΄χω σχολιάσει πάμπολλες φορές..Δηλαδή όποια χώρα είναι σε κρίση απο λάθος χειρισμούς,συνεπάγεται οτι ο λαός είναι ο φταίχτης;

Γυρνώντας στα ίδια :

Με κατηγόρησε με τη σειρά του οτι ανέπτυξα ρατσιστικό μίσος.Το χειρότερο ήταν οτι το παραδέχτηκα.Οτι ναι,δεν σε αντέχω γιατί δεν αντέχω την αδικία της σύγκρισης.Αντι- κατηγορία οτι εσύ μιά χαρά τα βγάζεις πέρα με τους δικούς μου φόρους.. και το τελειωτικό χτύπημα όταν ούρλιαξα ¨πού πήγαν τα χρήματά μου που πλήρωνα τόσα χρόνια;;;”
Μη ρωτάτε μονο εσείς οι Βόρειοι .. κι εμείς οι Νότιοι θέλουμε να ξέρουμε
Πού πήγαν τα χρήματά μας που πληρώνουμε απο το 2010 για τη σωτηρία της χώρας;
Πού πήγαν τα χρήματά μας που πληρώναμε μια ζωή για το μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας;

Γερμανοί και λοιποί Βόρειοι κατακριτές μας,πού πήγαν τα χρήματα των Νότιων αν όχι στις τράπεζές σας καταδικάζοντας μας σε σκοτάδια του Μεσαίωνα;

Έχω και δύο σκυλιά,ένα ημίαιμο λαμπραντόρ 12 ετών κι ένα κανισακι με τρία ποδαράκια.Δεν πρόκειται να τα παρατήσω σε κάποιο λαγκάδι επειδή δεν τα βγάζουμε πέρα.Όλοι μαζί ενωμένοι θα την παλέψουμε.. όταν είδα όμως αυτή τη φωτό στο Ολυμπία, το καμπανάκι έγινε καμπάνα..Το σκυλί στην φωτο είναι ίδιο με την δικιά μου,αυτόματα είδα τον εαυτό μου

Όχι κανείς δεν πρόκειται να αυτοκτονήσει,απλά μισώ θανάσιμα όσους γέννησαν τους συνειρμούς στο μυαλό μου.Ποιά,εγώ η φανατική οπαδός του Γκάντι μετατράπηκα σε μια δεξαμενή μίσους και απέχθειας σε ό,τι ευρωπαϊκό.Και όχι μόνο εγώ, δυστυχώς ακόμη και τα μικρά παιδιά του δημοτικού εκφράζονται άσχημα για όποιον Βόρειο.

Ο εμφύλιος που προαναγγέλουν δεν είναι “άστεγοι εναντίων ανέργων”

Ο εμφύλιος στην Ευρώπη της δήθεν ομόνοιας ειναι πιά ” Νότιοι εναντίων Βόρειων”- όχι τούμπαλιν.

Και η ερώτησή μου παραμένει,γιατί κανείς δεν ανταπαντά στις επικρίσεις που δεχόμαστε,παρότι τα παιδιά μου μεγαλώνουν μέσα στα χρέη που δεν είναι δικά μου.

ΠΟΎ ΠΉΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ κύριοι του Βορρά;

ΑΝΟΙΓΜΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ,ΑΠΑΙΤΩ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΟΥ ΔΙΑΟΛΟ ΠΗΓΑΝ ΤΑ 260,000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΑΣΤΕΓΗ

Τί τα κάνατε τα λεφτά μου,γιατί βλέπω τί κάνετε στα παιδιά μου

Leave a Reply

