Έχω ενα θέμα

Δεν με ενδιαφέρει η επισκεψιμότητα του ιστότοπού μου.Με ενδιαφέρει κάποιος να διαβάζει και να συμφωνεί με οσα παραλογίζομαι εδώ.

Δεν έχω διαφημίσεις απλά δεν μου βγαίνουν τα ρημάδια.Πάνε οι εποχές που πληρωνόμουν αδρά για τις διαφημίσεις στις ιστοσελίδες μου.

Βασικά έχω φτάσει στο σημείο μηδέν.Στο ναδίρ

Τάχθηκα στην αφύπνιση των κοιμισμένων που όλως περιέργως,αντί να μειώνονται αυξάνονται σαν μεταλλαγμένα όντα απο ταινία του Κάρπεντερ

Φώς στον ορίζοντα μηδέν:

Κάποιοι κατέβασαν τους διακόπτες και όλοι νομίζουν οτι δεν πλήρωσαν το ρεύμα.

Πώς να φωνάξω ” Ξυπνήστε” όταν φωνάζουν όλοι απο τα παράθυρα “ησυχίαααα θέλουμε να κοιμηθούμε”

Πώς να εξηγήσω οτι τα κεφάλια τους πιό πολύ θυμίζουν οθόνες τηλεόρασης παρά ανθρώπινα σκεπτόμενα όντα;

Πώς να βρείς έναν δίαυλο επικοινωνίας οταν ο απομακρυσμένος διακομιστής βρίσκεται σε χειμερία νάρκη;

Αυτό ειναι το θέμα μου,έχω ωροσκόπο στον Υδροχόο και πάντα εβλεπα μία ιδέα πιό μακριά.Κατάρα!

Εντάξει,δεν σας χαλώ τη νιρβάνα! Αλλά μη μου χαλάτε τη ζωή!

One response to “Έχω ενα θέμα

Leave a Reply

