Η ζωή εν τάφω

8.30 πμ ήμουν ήδη στη δουλειά αφού άφησα τα παιδιά στο σχολείο.Ο ένας δημοτικό ο μικρός νηπιαγωγείο.(η ρίμα μου βγήκε άθελα,δεν την επεδίωξα)
Δεν πρόλαβα να ξεκινήσω με ό,τι είχα να κάνω και ξαφνικά κλείσαμε: λογος οι στασεις πληρωμων.Ένας μικρός χαμός.
Βέβαια αυτά συμβαίνουν οταν οι περισσότεροι δεν ξέρουν απο πού να ενημερωθούν και ξαφνικά τους χτυπά μια είδηση σαν κεραυνός εν αιθρία.
11πμ πήγα στο τοπικο σουπερ μάρκετ για τα καθημερινά περιμένοντας και τον μικρό να σχολάσει.
Ούτε πανικός ούτε ουρές ούτε άδεια ράφια.

Πόσα μπορεί να σημαίνει αυτό
1) Ή οτι κανείς δεν γνώριζε τα γνωστά
2) Ή οτι το συνηθίσαμε σαν τη μαϊμου
3) Ή οτι κατα βάθος τους εχουμε διαολοστείλει όλους

Προτιμώ την τρίτη εκδοχή

Κατ’όπιν σταμάτησα στο φαρμακείο να αγοράσω τα αντιυπερτασικα μου.Η ουρά μεχρι το πεζοδρόμιο – το απέναντι..

Μπήκα μέσα και η κοπέλα,που τη ξέρω,εδιωχνε τους συνταγογραφημένους,που τους ξέρει καθ’οτι χωριό, και προσπαθούσε να τους εξηγήσει τί γίνεται.
Τη ρώτησα αν μπορώ να αγοράσω τα Ιντεράλ χωρίς συνταγές και ταμεία και μερικά Ceclor για τα παιδιά χωρίς συνταγές και ταμεία, μου απάντησε “Εξαρταται πόσα έχεις καβάντζα”

Η υγεία στην Ευρώπη !!
“Εξαρταται πόσα έχεις καβάντζα”

Οκ της απάντησα,πριν το μεγάλο μπαμ προνόησα να τραβήξω λιγα απο την τράπεζα για να προετοιμαστώ μέχρι να ισορροπήσουμε ξανά.

Τα υπόλοιπα γιατί δεν τά’βγαλες εξω; με ρώτησε

Την κοίταξα λοξά
Γιατί να τα βγάλω έξω;,απάντησα. Πρώτον το ποσό ειναι απειροελάχιστο,δεύτερον πιο πολύ κοστίζουν τα αεροπορικά εισιτήρια απ’ότι εχω στην άκρη και τρίτον έτσι δεν σωζόμαστε.Έτσι απλά ο καθένας σώζει το τομάρι του.

Ειλικρινά εύχομαι κάποια ευλογημένη στιγμή να τελειώσει το μαρτύριο της σταγόνας.Δεν αντέχεται άλλο.Άν είναι να φύγουμε ,ας φύγουμε να ξεμπερδεύουμε και να βρούμε τις άκρες μόνοι μας.
Άν είναι να μήν φύγουμε,ας μας αφήσουν ήσυχους.Αρκετά.

Αντιυπερτασικά δεν βρήκα,έχουν έλλειψη μου είπαν. Τα αντιβιωτικα των παιδιων μου κόστισαν 36 περίπου ευρώ.Τα λαχανικά που δεν καλλιεργώ και αναγκάστικα να αγοράσω,άλλα 26.Πληρώνομαι 427 τον μήνα κα σε ένα πρωί μου έφυγαν κοντά 100 ευρώ με ενσωματωμένους φόρους
Τί είπατε;
Ο γερμανός φορολογούμενος και η κα. Lagarde;

Μπά στον Νίγηρα ζούν καλύτερα σας διαβεβαιώ.

Leave a Reply

