Η ζωή εν τάφω Ι

Και λοιπον γυρνώ σπίτι με τον υπολογιστή να παίζει ακόμη τα λατιν μου και με διάθεση δεν γαμ%ε#ται η όλη υπόθεση,τουλαχιστον 183 άνθρωποι σε αυτη τη γή ακούν ακόμη το ραδιόφωνό μου και το χαίρονται όπως κι εγώ.
Όπου υπάρχει ήλιος και φώς υπαρχει και ελπίδα,σκέφτομαι,όταν η διάθεσή μου χαλάει απο το πιο απλό πράγμα που κάνω κάθε μέρα:
Να διαβασω τα ηλ. μηνύματά μου.

Τιμολόγια παροχής υπηρεσιών, ειδοποιήσεις,ενημερώσεις και η εισφορά μου στη Διεθνη Αμνηστία ντοτ τζι αρ ( που ειναι και της μοδός,τουλάχιστον το Τζι.)

Και αντιπαρέρχομαι: Γιατί να πληρώσω εγώ τα παιδιά της Αφρικής; Όχι δεν μου φταινε καθόλου κι όταν μπορούσα συνεισέφερα,αλλά δεν βρήκαν τωρα τον υψηλό τους προστάτη ;;;Την κυρία του ΔΝΤ
Τότε δεν χρειάζονται εμάς τους απλούς πολίτες που έχουμε συνδράμει επί σειρά ετών.

Τηλέφωνο κατ’ευθείαν στην Αμνηστία:
Τον υπεύθυνο παρακαλώ
Πως λέγεστε;
Μη σας ενδιαφέρει.Οταν πρόκειται για πληρωμες ποτέ δε με ρωτατε.

Απαντα τελικα μια κυρία τάδε.
Αφού δώσω τα στοιχεια μου και τον κωδικό συνδρομητή- που σε άλλες εποχές δεν θα μ’ένοιαζε, την ρωτώ ευθεως.
Εσείς εδρεύετε στην Αθήνα κι εγώ 500 χιλιόμετρα βόρεια.Πείτε μου ποιά η διαφορά μεταξύ των μη εχόντων παιδιών ανα τη υφήλιο;Δεν θα ισχυριστώ οτι συμπονώ,παλιά συμπονούσα.Τώρα απλώς καταλαβαίνω γιατί το ζώ

Και αφού νοιάζεστε για ολα τα παιδιά γιατί δεν έχετε ακόμη ενεργοποιήσει κάποιον μηχανισμο για την παραβίαση των ανθρώπινων δικαιωμάτων,των δικαιωμάτων του παιδιού και των δικαιωμάτων των ζώων στην χώρα που εσείς αντιπροσωπεύετε;;

Εχω στείλει εκατοντάδες ηλ. μηνυματα για το θέμα και εξέλαβα μονο οτι ο απομακρυσμένος διακομιστής δεν ήταν διαθέσιμος.

Λυπάμαι και για τη Διεθνή Αμνηστία.Ευρώπη δεν σημαίνει αυτομάτως και ανερχόμενο βιοτικό επίπεδο,μάλλον το αντίστροφο.

Leave a Reply

