Μά τί λέτε!

Αντί να ζωγραφίζω κάθομαι και ασχολούμαι με όλες τις βλακείες του ξενου τύπου για την κατάσταση.Τωρα δικαιολογημένα θα με ρωτήσετε με τί να ζωγραφίσεις κυρά μου οταν δεν υπάρχουν υλικα στην αγορά. Έχετε δίκιο,δεν αντιλέγω.Με τα ζόρια κρατάω πέντε-έξι σωληναρια χρωμα μιάς και η Reeves έχει μειώσει εως και αναστείλει τις αποστολές και η Winsor & Newton απαξίωσε να απαντήσει στο μέιλ μου για απέυθείας αγορά μεσω PayPal.

Καλά τί φοβούνται; Έτσι κι αλλιως τα χρήματά τους θα τα πάρουν ακόμη και εαν ενσκύψουν οι εφτά πληγές όλων των Φαραώ εδώ Βασικά τα χρήματά τους τα παίρνουν ΠΡΙΝ να παραλάβω εγω με λιγα λόγια εγώ το ρισκάρω και ουχί οι εταιρείες.

Γιατί εαν το εμπόρευμα δεν φτάσει,πώς να αποδείξω οτι δεν είμαι ελέφαντας.. αφήστε το.Παντως τα ευρώπουλά μου πάει πέταξαν σε μακρινούς ουρανούς και ξένα εμβάσματα.

Δεν βαριέσαι αρχίσαμε να το συνηθίζουμε πια να φεύγουν τα χρήματά μας στην αλλοδαπή με άγνωστους παραλήπτες.

Μην βιάζεστε!

Θα φτάσω και στο ebay

Έχουμε και λέμε.
Πουλώ μεσω της εν λογω υπηρεσίας και αγοραζω αφθονα πάλι μεσω της εν λόγω υπηρεσίας.Πως γίνεται και άλλαξα 17 προπληρωμένες κάρτες και έφτασα μέχρι το τμήμα ασφαλείας συνδιαλλαγών της Πειραιώς εαν ήταν τόσο ασφαλές;

Δεν μιλάω για χάκινγκ αυτά είναι πεπερασμένα ,δοξα τον Πανάγαθο αν εχουν αυτοι λογισμικά ,έχω κι εγω.

Καθ'ότι δεν εχω αυτοκίνητο και οι μετακινήσεις κοστίζουν πια ακόμη και αν είχα,προσπαθώ να τις περιορίσω,τα είπαμε αυτά.
Αγοράζω ό,τι δεί για τα παιδιά απο το ebay και εχω και ρουμπινί αστεράκι ,ποιός στη χάρη μου ε;
Καλοπληρώτρια η κυρία,άμεση πληρωμή με την παραγγελία.

Αντε και τους πλήρωσα όλους μα τι στο καλό μόνο οι ασιάτες τα στέλνουν έγκαιρα!

Μού'τυχε περίπτωση απο Βρετανία να πάρει ένα μήνα και βάλε να φτάσει η παραγγελία, με τα πόδια να ερχόταν θα είχε φτάσει.Άλλες δεν έφτασαν ποτε ΟΥΤΕ πήρα την επιστροφή απο το PayPal.

Κι επειδή το δις εξαμαρτάνειν ουκ γυναικός σοφής( το'γραψα σωστά; ) προνόησα να αγοράσω κάτι τελευταια απο το Bay και την έκανα με ελαφριά.
Έκλεισα τον λογαριασμό μου στο PayPal και στο EBay ακυρωσα και την προπληρωμενη μου
Ασε που οι μισοι δεν στέλνουν εδώ θαρρείς και είμαστε χειρότερα απο Ουγκαντα και μετά ανακουφισμένοι σου λενε κι ενα "No hussle at all,PERFECT"

Δηλαδή σαν τι hussle περιμένατε;

Λοιπόν σχεδόν πάντα μου στελνουν a tracking code αλλά ποτέ μα ποτέ μα Π Ο Τ Ε δεν μπορεσα να α νιχνεύσω το δέμα.

Τελικά όλοι μα όλοι για ηλίθιους μας περνουν!
Τουλαχιστον τωρα αγοράζω απο το GetItNow και ξερω καί πότε θα έρθει,καί αν είναι διαθέσιμο καί πληρώνω με αντικαταβολή.
Κρίμα που δεν διαθέτουν υλικά ζωγραφικης!

Περαστικά μας!

Leave a Reply

