Και τα σταφύλια της οργής μου

Συνέχεια πο το προηγούμενο

Οχι δεν είμαι τόσο εξαθλιωμένη ακόμη αλλα ειμαι εξουθενωμένη ψυχικά,κοινώς ηθικόν καθόλου ακμαίο.

Και ομως ΔΕΝ προκειται να ψηφίσω ο,τι εξυπηρετεί τα “μπιγκ” συμφεροντα,είτε αυτα ειναι Ιλουμινατι,είτε ειναι η ΝΤΠ ουτε ξέρω πια,έχω χάσει τη μπάλλα και είμαι απόλυτα ειλικρινής.

Χθες το βράδυ μιλουσα με εναν φιλο απο ΗΠΑ και έφτασε η κουβεντα στην 11/9/2001 και τις τόσες ζωές που χάθηκαν ακριβώς απο ό,τι χανόμαστε κι εμείς σημερα.
Την φαντασίωση της εξουσίας και της κυριαρχίας.

Ενώ παρακολουθούσαμε οπτικοακουστικό υλικό και ανταλλασσαμε απόψεις σχετικα με το εν λογω χτύπημα,ήταν σαν να άνοιξαν οι ουρανοί μπροστά στα μάτια μου.

Τα κομμάτια του παζλ μπαίνουν επι τέλους στις θέσεις τους.

Εμείς ξυπνήσαμε αργά
(Και πάλι παρήγορο είναι,θεωρούσαν οτι δεν θα ξυπνούσαμε καθόλου)

Το έχω ξαναπεί,ΔΕΝ ειμαι φάν των συνομωσιών αλλα εδώ γενικά,κάτι δεν πάει καλά.
Και εαν κρίνω απο τον γενικό χαμό,δεν θα παραξενευτώ εαν αυτή η χρονιά εξελιχθεί σε πλήρη κάθαρση ή διαγραφή του ανθρώπινου είδους.

Lorenza: only the synch can make buildings bridges etc collapse this way,population reduction? they generated an urban volcano eruption?
Gavin : according to the georgia stones …population should be maintained @ 500,000,000 globally

Εαν ΟΝΤΩΣ ειχε προκληθει ενα ειδος ηφαιστειακής έκρηξης σε αστικο κέντρο,οι άνθρωποι και τα ζώα που εισέπνευσαν το νεφος πρέπει να εχουν αποβιώσει μετα απο 11 χρόνια που πέρασαν ή να υποφέρουν απο καρκινικές μορφες.

Εαν τοτε ήταν μερος ή η αρχή του παγκόσμιου πειραματος,εμείς πρέπει να είμαστε το τέλος.

Έντεκα χρόνια που τα σπαταλήσαμε κατηγορώντας και πολεμώντας ο ένας τον άλλον ενώ κάποιοι μας έπαιζαν ήδη στα ζάρια.Ποιά Αργεντινή που είναι και πατρίδα μου,ξεπουλημένες εκτάσεις στη Monsanto..Ποιά μοντέλα.
Τελικα όντως φέτος ο πολιτισμος μας θα “κλείσει” τον κύκλο του.
Viva Argentina..Viva Grecia..Viva la patria aun si tenga yo dos.. que vivan ambas
Ήμαρτον!

2 responses to “Και τα σταφύλια της οργής μου

Leave a Reply

