Παραδρομές

Μάϊος με ψοφόκρυο.

Μόλις γύρισα απο τη δουλειά παγωμένη και μουσκεμένη μέχρι το κόκκαλο αφού μάζεψα και τα μικρά απο τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά.Ο καθένας με την ομπρέλλα του κι εγώ φορτωμένη με τις σχολικές τσάντες να περπατώ κατω απο τη βροχή.

Όχι,δεν έχω αυτοκίνητο,το πούλησα το 2009 και δεν ξανα αγόρασα.Ποδαράτη το κόβω όπου κι αν πάω.Καθε μέρα πρέπει να περπατάω γύρω στα 6-7 χιλιόμετρα.Δεν με πειράζει για να είμαι ειλικρινής.Αντίθετα γελάω με όσους παίρνουν τα λουσάτα τζιπάκια τους για να πάνε μέχρι τον φούρνο να αγοράσουν ψωμί και απο την άλλη δανείζονται απο τον γείτονα για να βάλουν βενζίνη.

Δουλεύω σε φυτώριο.Δεν είμαι γεωπόνος ούτε εχω τα προσόντα απλά με γοητεύει η ενασχόληση και μου προσφέρθηκε η ευκαιρία να βγάλω και κάτι να μπαλώσω καμμία τρύπα στην τσεπη μου που πάτο δεν εχει τα τελευταία χρόνια.
Με απέλυσαν απο την κύρια μου δουλειά πριν 3,5 χρόνια για “απειθαρχία” στους κανονισμούς της εταιρείας.
Δεν μου κόστισε και πολύ για να είμαι ειλικρινής,μάλλον το εκμεταλλεύτηκα σαν πραξη αυτοκάθαρσης.Έτσι κι αλλιώς δεν θα χανόμουν .

Με μερικά φιλαράκια απο γνωστό καταστημα πληροφορικής συστήσαμε μια εταιρεία διαδικτυακών υπηρεσιών.Ώρες στον υπολογιστή σύν τις δικές μου ιστοσελίδες με τα ραδιόφωνα που διατηρούσα.
( Παρατατικός: στο χρονοντούλαπο της ιστορίας)

Κρίση στην κρίση,περικοπή στην περικοπή και απολύσεις στις ήδη υπαρχουσες,πάτωσε η εταιρεια.Μπήκα συνέταιρος σε συστήματα καθαρισμού νερού στην Βρετανία.Κάτι ψιλά βγαίνουν χωρίς να χτυπιέμαι σε ατελείωτα οκτάωρα δίχως ένσημα ΚΑΙ να πληρώνω και κάποιον να προσέχει τα μικρά.

Σε φίλους και γνωστους φτιάχνω και καμμιά ιστοσελίδα αν δεν μου τρώει και υπερβολικό χρόνο,δουλειές του ποδαριού τσίμα για να βάλω 100 ευρώ πετρέλαιο θέρμανσης και να πάρω 400 κιλά ξύλα για το τζάκι.
Α,όχι λουσάτο φανταχτερό για τρελλές νύχτες με το έτερον ήμισυ!Πιό πολύ φέρνει σε στυλάκι “στρωματσάδα όλοι για να ζεσταινόμαστε”

Παράλληλα δουλεύω και σε τοπικό πρώην μπακάλικο που εξελίχθηκε σε σούπερ μάρκετ,φαλήρισε φέτος και το αγόρασαν οι εργαζόμενοι που για καλή μου τύχη τους ξέρω.Ελαστικό τετράωρο όποτε έχει δουλειά για 300 με 400 ευρώ τον μήνα.Κι άλλη μπαλωματική στην τσέπη μου που ούτε χάλκινο δεν βρίσκεις.

Δεν με νοιάζει πού βρίσκομαι αρκεί να θυμάμαι πού ήμουν: Ατάκα απο την ταινία Cars που λατρεύουν τα παιδιά μου.Σοφός αειθαλής Μπάρμπας.Τί μαθαίνει κανείς απο τα παιδιά..

Τους τελευταίους μήνες δεν διαβάζω παρα μόνο λίγα στο διαδίκτυο.Κουράστηκα.
Σενάρια φτιαγμένα στα κουρασμένα πόδια μου.Ούτε με πολυενδιαφέρει αν θα βγούμε απο το ευρώ,με τόση ανέχεια είναι σαν να έχουμε ήδη βγεί.Πολλά λόγια διαβάζω,ασυναρτησίες και γνώμες απο τους πάντες ακόμη και αν δεν υπάρχει επιχειρηματολογία.Τώρα που ανακαλύψαμε οτι η μόνη μας πληροφόρηση είναι εδώ μέσα,κάποιοι ρίχνουν το μελάνι τους να θολώσουν κι εδώ τα νερά.
Πραγματικά κουράστηκα.
Κάποτε δούλευα 360 μέρες το χρόνο και δεν ένοιωθα τοσο εξαντλημένη,τώρα δουλεύω λιγότερο,όχι απο δική μου επιλογή, και οι μόνες ήρεμες στιγμές είναι οταν περπατώ εις το δάσος όταν ο λύκος δεν είναι εκεί.

Λύκε,λύκε είσαι εδώ;
Παίρνω το PSI μου και σε κυνηγώ

Άντε να σε δώ να το κόβεις κι εσυ ποδαρατο,έχει όμως ο καιρός γυρίσματα.Εγώ δεν θα χαθώ

2 responses to “Παραδρομές

  1. @Ούτε με πολυενδιαφέρει αν θα βγούμε απο το ευρώ,με τόση ανέχεια είναι σαν να έχουμε ήδη βγεί..
    Τόσο απλό κι όμως πόσοι το έχουν καταλάβει???

  2. Δεν ξερω φίλε μου. Ελπίζω καθε μερα να υπαρχει εστω και ενας που το αντιλαμβανεται οτι πιο κατω,απλα δεν εχει.

Leave a Reply

