Θεωρίες συνομωσίας

Καθώς πηγαινοέρχομαι με τα παιδιά στα σχολεία και καθώς διατηρώ και κήπο με λαχανικα και καθώς ζώ σε χωριό πρόσεξα κατι(ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΤΟΝΟΥΣ!)
Φετος οι μελισσες δεν πετουν,πεφτουν στο εδαφος,οχι ημιθανεις απλα σερνονται στο χωμα.Τις σπρωχνω,τις σηκωνω με χαρτι να τις μεταφερω,τιποτε.Απλα δεν πετουν.
Με εβαλε σε σκεψεις σε συνδυασμο με τους αεροψεκασμους που φαγαμε τις τελευταιες εβδομαδες.
Οι μελισσες παντα πετουν με τις πρωτες ζεστες,φετος οχι.

Μιλωντας με τον συντροφο μου και μεγα θιασώτη των θεωριων περι 2012 και αλλων καταστροφικων συσχετισεων, εγω στην Ελλαδα και αυτος στη Βρετανια,διαπιστωσαμε οτι,οχι μονο ο χειμωνας ηταν υπερβολικα περιεργος,σε μας εδω ακομη καλα κρατεί,οχι μονο απο τον Οκτωβριο εβρεχε συνεχεια και ηλιο ειδαμε μολις την προηγουμενη εβδομαδα, αλλα η φυση αντιδρα περιεργα σε τουτη τη μιση αποχαυνωμενη ανοιξη.Οι αχλαδιες μου εβγαλαν καρπο και μετα ξεραθηκαν,οι συκιες μου καρπισαν πριν την ωρα τους και οι πεπονιές ανθισαν

Αντιστοιχα,εκει στα βορεια εχουν “απαγορευση ποτισματος” μετα απο τοση βροχη.Ολη η Ευρωπη βίωσε τον ψυχροτερο Μαϊο τα τελευταια 300 χρονια.

Γνωριζετε το HAARP ή το EISCAT;

Κριμα.

Υπεροπλο της Ιονόσφαιρας που επηρρεαζει και τον ψυχικο κοσμο των εμβιων οντων.

Στην διαρκεια αυτου του χειμωνα αντεληφθην οτι περασα απο διαφορες ψυχομετρικες καταστασεις φερ' ειπειν απο πληρη δραστηριοτητα σε πληρη αδρανεια,απο ψυχικη ηρεμια σε μορφη θλιψης χωρις λογο ή προφανη αιτια.

Χθες το βραδυ μιλουσα με τον συντροφο μου,και μου ανεφρε ενω εγω γελουσα με την εμμονη του στο ημερολογιο των Μαγιας, οτι στις 21 Δεκεμβριου αυτου του ετους,η Γη εισερχεται στην πιό σκοτεινη της φαση σε διαστημα 13,000 ετών.

Αστρονομος δεν ειμαι!Απλα ψαχνομαι.
Ουτε πιστευω τις Χολλυγουντιανες παραγωγές.Ομως αν κατι διδαχτηκα στο σχολειο ηταν τα συμβολα τψν αρχαιων πολιτισμων οπως εδω διδασκουν τα αρχαια Ελληνικα.

Οι Μαγιας ΔΕΝ ειπαν ποτε οτι ερχεται η καταστροφή,απλα τονισαν οτι αλλάζει ο πολιτισμικος κυκλος ,τελειωνει ο προηγουμενος και ερχεται μια "παγκοσμια πολιτιστικη συνείδηση"

Σας φαινεται τρελλό;
Νομιζω οτι ειχαν δικιο.Δεν μιλω για αναστροφή πόλων,αυτο δεν προκειται να γινει μεχρι τα χρονια των δισέγγονων των δισεγγονών μας.
Δειτε γυρω σας.Η Γη αλλαζει.Η φυση αλλαζει.Εμεις αλλαζουμε.Η κοινωνιες αλλαζουν.
Καπου πρεπει να σταματησει.

Αν μη τι αλλο,αυτη η χρονιά μας δειχνει οτι κατι αλλαζει.

Ψαξτε το σε προφητειές ή σε υπερ οπλα.Το θέμα ειναι οτι κάτι σίγουρα αλλαζει.
(National Geographic edition -2012)

Πεντακάθαρα λέει οτι ΔΕΝ θα γίνει τιποτε σαν την ταινια με τον Κιούζακ
Ομως τί γινεται με την περιστροφή της γης που αλλαξε λογω μεγαλων σεισμων σε μεγαλυτερη ελλειψη;( δεν αναφερω τον Νιμπίρου γιατι το θεωρω επουσιωδες.)

Τί θα γίνει με τον πολιτιστικό μας κύκλο που δειχνει οτι “κλείνει”

Μηπως τελικα κάποιοι “είδαν ” για εμάς πριν απο εμάς ;

20 responses to “Θεωρίες συνομωσίας

  1. Αλήθεια τι θα γίνει ;;; βλέπω εδώ στο Χωριό που μετακόμισα πρόσφατα, οι μόνοι “σχεδόν” ευτυχείς είναι αυτοί που γνωρίζουν τα ..λιγώτερα.
    Πάντα έλεγα ότι οι ανήσυχοι άνθρωποι υποφέρουν συχνότερα…

    • Έχετε δίκιο.Ο εγκέφαλός μου κοντεύει να εκραγεί και πάλι άκρη δεν βρίσκω.Το αστείο είναι οτι ακόμη και αν προσπαθήσω να ξυπνήσω τους “μακάριους” μάλλον για παλαβή με περναν! Φανταστείτε οτι ο ουρανός σκοτείνιασε απο τους αεροψεκασμους και οι περισσότεροι νόμιζαν οτι ερχόταν καταιγίδα.Μερικές φορές όντως τους ζηλεύω.

      • Φανταστείτε ότι ενώ ξέρουν ότι το επάγγελμα μου ήταν μηχανικός αεροσκαφών προσπαθούν να μου “εξηγήσουν” ότι οι αεροψεκασμοί είναι καυσαέρια….lol, όσο για τα υπόλοιπα αποφεύγω να μιλήσω όταν μπορώ γιατί στο τέλος θα γίνω ο ” τρελός του χωριού”.
        Και ο δικός μου εγκέφαλος πάντως δεν πάει καλά…….θα εκραγεί που θα πάει;;;;

      • Είχα την ατυχία να εχω δουλέψει σαν τεχνολόγος πετρελαίων σε πολυεθνική,ό,τι είχε σχέση με την εξτρίμ τεχνολογία περνούσε απαραίτητα κι απο εμάς για ίδια οφέλη των εταιρειών.Βλέπετε όλα αυτά τα γνωρίζαμε απο σχεδια ή προσχέδια.Δέν γνωρίζω πώς δουλευουν αλλά είμαι γνώστρια του τί μπορουν να κάνουν.Βλέπετε η διαπλοκή συμφερόντων ξεπερνά τα οπλικά συστήματα.Π.χ. ψάχνεις για πετρελαιοφόρες ζώνες; Χρησιμοποιεις το HAARP ή το αντίστοιχο ρώσικο ή το ευρωπαϊκό και ξέρεις σε λεπτά πού διάολο βρίσκονται.Σήμερα δεν υπάρχουν οπλικά συστήματα,μπορεί να τα πλσαρουν ετσι αλλά η πικρή αλήθεια βρίσκεται αλλού.
        Μή μου εκραγείτε!!!!!!!!

      • Σας κουράζω αλλά επιβεβαιώνετε αυτό που πιστεύω ..

        @. ψάχνεις για πετρελαιοφόρες ζώνες; Χρησιμοποιεις το HAARP ή το αντίστοιχο ρώσικο ή το ευρωπαϊκό……..

        Φαντάζομαι όταν βλέπω τους αεροψεκασμούς εδώ σχεδόν καθημερινά, τους τύπους καθισμένους μπροστά στις οθόνες να “βλέπουν” τον γεωλογικό χάρτη με τις πετρελαϊκές ζώνες…είναι σαν να είμαι εκεί ….

    • Δεν με κουραζετε καθόλου.
      Οι αεροψεκασμοί περισσότερο εξυπηρετουν τα σχέδια Monsanto παρά τις γεωλογικες καταγραφές.Απο την άλλη όμως,τα HAARP& EISCAT δημιουργήθηκαν για την ανίχνευση των βραχέων.Αυτο σημαίνει οχι μόνο δυνατότητα γεωλογικης καταγραφης και μετεορολογικής πρόβλεψης, αλλα και άλλων δεινών. Όπως η παρεμβολή στην ψυχική κατάσταση ολων των έμβιων όντων,την ανάπτυξη ή μή των φυτων,την υποβολή σε πειράματα χωρίς να το γνωρίζουμε. Επίσης η έξαρση της ιονόσφαιρας( σαν μηχανικός αεροσκαφών φανταζομαι το γνωρίζετε) βοηθά στην καταγραφή/ παρακολούθηση των τηλεπικοινωνιών.
      Βάλτε τα κάτω μαζι με τις acta/cispa
      Τί μας μένει εκτος ενός παγκοσμιου συστήματος παρακολουθησης που και η ελληνική κυβερνηση είχε υπογραψει;

      Παρεμβολή στα βραχέα: ακριβώς όπου “εκπέμπουμε¨ όλοι

      • Νομιζω οτι είμαστε αρκετα κοντα απ’ο,τι βλεπω.Γυρω στα 70 χλμτρ;;;

        Που το βρήκατε;;;; για να σας πώ εαν είναι σωστό…

    • Δυστυχως μου τα δινει το WP δεν σας παρακολουθω,για να μη σας φερω σε δυσκολη θεση ομως,εγω βρισκομαι στα περιχωρα Θεσ/νικης.. τοσο δεν ειναι;70 +- χλμτρ;

      • Δεν έχω πρόβλημα προς Θεού, κι εγώ σας “είδα” περίχωρα Θεσσαλονίκης για αυτό ρώτησα .
        Δυστυχώς είμαι εντελώς Δυτικά…. 250+ χλμτρ

      • ε καλα, εγω ειμαι στον δημο Μίκρας,Πλαγιάρι Θεσσαλονικης! 250+ βαλε παραπεμπει σε Φλωρινα.Τελειες πίτες στο Πισοδερι.
        Παντως αν σας φερει ο δρομος προς τα εδω ή αν υπαρχει αλλο καναλι επικοινωνιας ειμαι ολη αυτια

Leave a Reply

