Νά τί φταίει

Τελικά ούτε εσύ ούτε εγώ φταίμε.
Εσύ δύσμοιρε,ψάχνεις ακόμη τον τρόπο να ενσωματωθείς σε μια καταρρέουσα κοινωνία επειδή σε γοητεύει.Εγώ ψάχνω τα κομμάτια μου.
Ψάχνουμε και ου δυό την έγκυρη ενημέρωση οταν τα παιδιά μας μεγαλώνουν αυτοφυή σε μη πρόσφορο έδαφος.

Δρυός πεσούσης:γύρισε ο μεγάλος μου γιός απο το δημοτικό- πρωτάκι παρακαλώ- και άρχισε να παραμιλάει για την “Χρυση του Αυγη”
Καλά δεν είμαι και νυχτωμένη.Ξέρω οτι στις 7 Μαίου ολα τα πρωτάκια ρωτούσαν ο ένας τον άλλον τί διάολο ψήφισε η μαμά ή ο μπαμπάς.Αλλά στο δικό μου σπίτι η Χρυση Αυγή ΔΕΝ ακούστηκε. Μπορεί να ρίξαμε κορωνα γράμμτα Τσιπρα- Καμμένο αλλα ΟΧΙ Χρυσή Αυγή.
Ε,όχι,απο χούντα βγήκα κι εγώ.Λές να μή την θυμάμαι;

Μπορεί να γελάσαμε με το συνονόματο με τον μικρό μου γιό- κι αυτός Αλέξιος,λές νά’ναι ο αυριανός ηγέτης; Ελπίζω να κάνει καλύτερη δουλειά το 6χρονο απο τους ενήλικες- μπορεί να παρακολουθήσαμε μαζί τη μετάδοση των αποτελεσμάτων αλλα ουδεπόποτε ακούστηκε η Χρυση Αυγή σε τούτο το σπίτι

Κι όμως,ήρθε ο μεγάλος απο το σχολείο και σιγοτραγουδούσε ” η Χρυσή μου Αυγή”

Ξέρω,παιδάκι είναι και γοητεύτηκε απο το προσωνύμιο “χρυσή” παραπέμπει σε κάτι μαγικό όταν είσαι 8 ετών.Φέρνει σε πειρατες και κρυμμένους θησαυρούς και τα λοιπά.

Συμφωνώ και επαυξάνω,αλλα για πές μου,εγώ πώς να το διορθώσω το μωρό που απο κάπου το άρπαξε,δεν ξέρει τί σημαίνει και το τραγουδά και στον εξάχρονο μικρο;

Σαν να μη φτάνει που τα μικρά ψήφισαν μαζί μου γιατί δεν είχα πού να τα αφήσω,σαν να μη φτάνει που βλέπουν τους συμμαθητές του να μην εχουν κάτι να φάνε,σαν να μη φτάνει που μπήκαν στη λογική του ” μαζεύω τα 5 λεπτά απο το πάτωμα γιατί γίναμε φτωχοί” ,φορτώνονται και με ακραίες καταστασεις που ΔΕΝ διδάχθηκαν οίκαδε.

Και τώρα ο μικρός κλαίει γιατί οι συμμαθητές του δεν παίζουν μαζί του επειδή η μαμά ψήφισε Τσίπρα,Καμμένο,οτιδήποτε και όχι Χρυσή Αυγή.

Μα είμαστε καλά;
Τί δουλειά έχουν τα μωρά να μεγαλώνουν πριν απο την ώρα τους;
Γιατί τα εξαχρονα και τα οκτάχρονα πολιτικοποιήθηκαν απο τις φασκιές;

Δικό μου το λάθος ή γενικό το κακό;

Πάς ανήρ ξυλεύεται: Αύριο μεθαύριο τί στο διάολο θα συμβεί σε αυτά τα παιδιά;
Ή πολύ ψαγμένα θα προκύψουν ή εντελως χαμένα στον κόσμο τους.

One response to “Νά τί φταίει

Leave a Reply

